يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

صفحة 6 من اصل 6 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الأربعاء مارس 04, 2009 2:50 pm

الحلقــه الأخيـــره


وقفنا المرة الى فاتت ساعه مااحمد كان بيكلم نور وبيقولها

انو لما يرجع من البلد وسكتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

ياتري هيقول ايه دا الى هنعرفوا مع بعض خلال حلقتنا النهارده

احمد : عايز اقولك علي حاجة

نور : قول

احمد : انا ان شاء الله لما ارجع من البلد وسكت

نور : ها يابني

احمد : هغير الشقه دي واخد شقه تانيه

نور : اشمعنا يعني

احمد : لسببين بصراحة

نور : الى هما ايه يعني

احمد : السبب الاول يا ستي الست صاحبة البيت مش مظبوطه كدا

نور : مش مظبوطه ازاي يعني

احمد: عادي يعني مش مستريحلها انا

نور : اها والتاني ايه بقى

احمد : عايز اخد شقه قريبه من بيتكوا

نور : من بيتنا اشمعنى ؟

احمد : هقولك لما ارجع ان شاء الله

نور : لا قولي دلوقتي

احمد : لا مش هينفع دلوقتي والله

نور : بقي كده ياااحمد

احمد : يابنتي عادي والله هقولك لما ارجع

نور : ان شاء الله ترجع بالسلامة

احمد : طيب انا هقفل دلوقتي وابقي اكلمك وقت تاني

نور : طيب بس متتأخرش عليا

احمد : مقدرش اتأخر عليك يا قمر

نور : طيب يلا سلاام

احمد : سلام

وقفل احمد مع نور

وطالع السلم قابل مين

جارته صحبة البيت

جارته : حمد الله علي السلامة يا استاذ

احمد : الله يسلمك

جارته : جيت امته

احمد : لسه حالا

جارته : علي فكرة الحج اتصل بيك أكتر من مرة

احمد : ابويا

جارته : اها

احمد : طيب ماشي انا رايح اصلا حالا

جارته : ابقي طمني عليك لما توصل

احمد : ان شاء الله

وطلع احمد لم حاجاته

وراح ركب العربية الى هتوديه البلد

وركب فعلا

وبعد سااعاات وصل احمد البلد

نزل من العربية

قابل مين ؟؟؟؟

ياتري قابل مين

قابل محمد ابن عمه

محمد : مييييييييييييييييييييييييين احمد ؟؟؟؟

احمد : اها يابني ايه شوفت عزرائيل ههههههههههههههههه

محمد : وحشني يا وله

احمد : وانت كمان والله يا محمد ايه اخبارك

محمد : الحمد لله عايشيييييييييييييين انت عامل ايه يا ولة

احمد : وله ايه ياعم متهدي شوية عليا

محمد : ايه انت بجيت خلاص بندري

احمد : بندري ايه يابني

محمد : انت اتغيرررت يااحمد ومبجتش زي الاول

احمد : يلا يابني علشان توصلني

محمد : اوصلك فين ؟؟

احمد: البيت يابني

محمد : لا لا لا لا تعال نروح البيت عندنا نتغدي الاول

احمد : لا يلا نروح ابويا وامي وحشني وعايز اشوفهم

محمد: طيب يلا انت حر

احمد : طيب يلا

مشيوا الاتنين وراحوا بيت احمد

احمد دخل البيت سلم علي ابوه وامه وقعد اتكلم معاهم

وبالليل بعد مسلم عليهم قال لابوه انا عايزك في كلميتن

ابوه خدوا وخرجوا معرفشي رراحوا فين بس المهم انهم خرجوا

وهما ماشين

الحج : ايه يا احمد خير في ايه

احمد : بصراحه يابا انا كنت عايز اكلمك في موضوع كدا

الحج : قول يا احمد في ايه

احمد : انا معايا بنت في الجامعه بحبها وعايز اخطبها

الحج : ودي من مصر يا احمد

احمد : اها من مصر يابا

الحج : بص يااحمد انت طلبت تروح مدرسه كبيرررة

احمد : اسمها الجامعه ياباا

الحج: انا معرفش في الحاجات دي

احمد : المهم يابا البنت دي بحبها وهي بتحبني وعايز اخطبها

الحج : يابني بنات مصر غيرنا

احمد : لا يابا دي كويسة اوي

الحج : ياااحمد فكر تاني وانا يابني مش هتأخر عنك

احمد : تسلملي يارب يابا وربنا ميحرمنيش منك

الحج : تصدق ان امك لسه مكلماني في الموضوع دا

احمد : موضوع ايه

الحج : كانت عايزه تخطبلك مسعدة بنت خالك

احمد : حرام عليك ياباا دي دايسه علي وشها قطرر قبل كده

الحج : بس يا وله دي بنت خالك برضه

احمد : ماشي يابا سكت اهو

ومشي ابوووه هوه واحمد ماشين بيتمشوا في البلد وروحوا بالليل

احمد كان مستعجل عايز يروح علشان يكلم نور

المهم دخل احمد اوضته وقال هكلم نور

المهم اتصل بيها

نور ردت عليه

احمد : نوور

نور : احمد ازيك

احمد : الحمد لله تمام ازيك انتي عاملة ايه

نور : الحمد لله تمام

احمد : فاكرة يا نور السبب التاني الى كنت بقولك عليه بتاع الشقه

نور : اها طبعا فاكرااه الي انت مردتش تقولي عليه

احمد : ما انا خلاص كلمت الحج

نور : حج ايه ؟ مش فاهمة حاجة

احمد : نور

نور : نعم

احمد : شكلك حلو وانتي بتعملي عبيطة ههههههههههههههههههههه

نور : ههههههههههههههههههههههههههههه لا بجد مش فاهمة في ايه

احمد : نور

نور : يادي نور نعم يابني

احمد: بحبك

نور : نعم !!!!!!!!!!!!!!

احمد : ايه قولت حاجه مش علي مزاجك ؟

نور : نعم !!!!!!!!!!!!!!

احمد : ايه يابنتي عليكي عفريت اسمه نعم ؟؟

نور : ايه !!!!!!!!!!!!!!!

احمد : طيب بقولك ايه هههههههههههههههههههه اعتبريني مقولتش حاجة

نور : مين !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

احمد : ههههههههههههههههههه وربنا هبلة

نور : احمد اقفل دلوقتي ونكمل بعدين

احمد : ههههههههههههههههههههههه ليه يابنتي

نور : اسمع الكلام بس يااحمد علشان خاطري

احمد : حاضر يا ستي

نور : سلام يا,,,,,,,

أحمد : ياا ايه ؟؟؟

نور : يارخم ههههههههههههههههههه

احمد : سلام يا رخمه

وبعد مرور اياام حوالي اسبوع تقريباا

وكانت مكالمات احمد ونور عباره عن اتنين خلاص بقي بيحبوا بعض

رجع احمد الشقه القديمه خد حاجته كانت نور ظبطت ليه شقه جديدة

وراح نقل حاجاته في الشقه الجديدة ومستني يعرف رد نور علي اخر سؤال كان سأله ليها

ياتري هتعملي ايه يا نور

وعمالة تفكر ياتري اقوله ايه

كل ما تتخيل الموقف مش عارف تفكر في اي حاجة

احمد : نور

نور : نعم

احمد : بصراحه كدا

نور : ها

احمد : وبدون مقدماات

نور : يارب نخلص هههههههههههههههه

احمد : هنخلص اهو

نور : طيب يلا انطق ههههههههههههههه

نور : دانا يابني لو بحب في ابو الهول كان زمانه نطق ههههههههههههههه

احمد : علي اساس انك بتحبيني يعني

نور : عارف مستر كاظم الساهر

احمد : وهل يخفي القمر

نور : بيغني بئي وبيقول ((( هل عندك شك ))) اظن كده مسمعش صوتك تاني

احمد : لا مش فاهم وضحي حضرتك ههههههههههههههه

نور : طيب اها يا سيدي حاجة تانيه

احمد : اها ايه بقي ؟

نور : يلاهوووووووووووووووي يابني خنقتني

احمد : طيب خلاص خلاص خلاص

نور : ها كنت عايز تقول ايه

احمد : كنت عايز اقولك






اقولك







اقولك










اقووولك















تتجوزينني



وبكده تكون القصه خلصت يا شباب , اتمنى تكون القصه عجبتكم , وان شاء الله انتظرونى قريبا فى مسلسل اخر .


تحياتى / حسين صبرى

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف محمد عادل في الأربعاء مارس 04, 2009 5:07 pm

عسل يا سحس بس اية يعنى هيتجوزها ولا لا

محمد عادل
ViP
ViP

عدد المساهمات : 6291
تاريخ التسجيل : 12/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في الأربعاء مارس 04, 2009 10:24 pm

ههههههههههههههههههههه والله قصة زي الفل بس عايزين نعرف العاشقين خلفو أطفل ولا لسه
تحياتي
dr_mido

_________________
ليس المهم أن تكون خارقا لكي تتبت وجودك.إكتفي بالمشاركة الحسنة هي التي سوف ترقى بك زهاء العلالي

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا

dr_mido_20012000
Admin

عدد المساهمات : 3191
تاريخ التسجيل : 11/11/2008
العمر : 25
الموقع : www.svuq.co.cc

http://www.svuq.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 6 من اصل 6 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى