يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

صفحة 5 من اصل 6 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف محمد عادل في الأربعاء فبراير 25, 2009 4:05 pm

جامدة الحقة دى يا سحس المفروض والله تبقى فيلم
دى الممرضه : اه معايا

احمد : طيب ممكن رقم موبيلك

الممرضه : اها طبعا اتفضل 0000000000بس اية دة مكتبتش لية رقم الموبيل قو اعترف خايف علينا لنحفظة دة حتى رقم موبيل ممرضة يعنى عادى ه ه ه ههههههههههه

محمد عادل
ViP
ViP

عدد المساهمات : 6291
تاريخ التسجيل : 12/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف SUN في الخميس فبراير 26, 2009 12:25 am

هههههههههههه
لا فعلا جامده يا حسين

SUN
عضو ذهبى
عضو ذهبى

عدد المساهمات : 924
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الخميس فبراير 26, 2009 3:16 am

منورين القصه يا شباب

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف محمد عادل في الخميس فبراير 26, 2009 3:36 am

بنورك يا سحس انا كان نفسى تقصر الحلقات اللى جايا عشان المسلسل يطول ولا اية رايك

محمد عادل
ViP
ViP

عدد المساهمات : 6291
تاريخ التسجيل : 12/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الخميس فبراير 26, 2009 10:14 am

تخلص القصه يا شريف واجبلكم غيرها

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف محمد عادل في الخميس فبراير 26, 2009 5:47 pm

لا جامد يا سحس تجبلنا غير ها اوك يا سحس منتظرين المزيد

محمد عادل
ViP
ViP

عدد المساهمات : 6291
تاريخ التسجيل : 12/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف vianouse في الخميس فبراير 26, 2009 8:46 pm

انا مكنتش معاك من الاول ياسحس بس بجد موضوع جميل جدا وشكلها قصه شيقة بجد

_________________

vianouse
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1096
تاريخ التسجيل : 02/12/2008
العمر : 29
الموقع : http://www.jeeran.com/?ref=&lang=a

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الخميس فبراير 26, 2009 11:03 pm

نورت التوبيك يا عمرو , وحمد لله على السلامه لرجوعك للمنتدى , وخف الغياب شويه يا عم الحاج .

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الخميس فبراير 26, 2009 11:10 pm

الحلقه الـ 21


طبعا نور كانت سالت سوال لـ أحمد ومعرفناش اجابته الحلقه الي فاتت



احمد : عارفة السؤال دا يا نور

نور : مالو

احمد : كنت لسة بسالو لنفسي من حوالي نص ساعة تقريبا

نور: و يا ترى وصلت لايه (( قلبها هيقف ))

احمد: عايز اقولك علي حاجه

نور : اتفضل

احمد: هاقولك شي بسيط ......... بنفع القمر يطلع بدون ما يكون في ليل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نور : لا طبعا

احمد : بنفع الشمس تشرق من الغرب بدل الشرق .. يا حنين

نور : برضو لأ

احمد : انتي يا نور بالنسبة الي ... قمر بينور كحل اليل ... شمس بتلسعني في الشتا .... مش بس كدة

نور : همممممم وايـه كمان

احمد : يعني بحس انك قريبة مني جدا وعيب كدة

نور: انا اسفه (( وشها احمر ))

احمد: ههههههههههههههه انا كنت بهزر انت فعلا قريبه مني

نور : دا كل الي كنت عايز تقوله ؟

احمد:لا يانور ..... ما تستبقيش الاحداث ... كل شي بوقته .... اتقلي علي الرز

نور : انا سعيدة جدا بكلامك دا يا احمد ... مع اني متوقعتش تقولو

احمد : لييية يعني هههههههههههه حد قلك عليا دكر بط

نور: هههههههههههههههههههه لا مش قصدي

احمد: المهم يا نور احنا بكرة مسافرين الصبح ..... ولازم نشوف ريم و نجيبها معانا

نور : اها طبعا يلا

احمد: طيب والعصير

نور : خليها للمرة الجاية ههههههههههههههه عشان نلحق الساعة 11

احمد : زي ما تحبي يا قمر .... وضرب الكوبيتين مرة وحدة وراح وراها

في نفس الوقت نهى قاعدة بتجرب تتصل باحمد .......بس قاعدة بتتصل على رقم نور مفكرتو احمد ... ( لأن ريم جربت اخر رقم هو رقم نور )

وفجأة

التلفيون يرن

نور: ايوووة مين ؟

نهى : انا نهى الممرضة في المستشفى اللي صاحبتك ريم فيها

نور : اها انا تحت في الريسبشن وطالعة على طول

نهى : انتي مين ياختي ؟؟ مش دا رقم موبايل احمد

نور : لا تلفيوني ... ثواني وطالعين انا واحمد

نهى : اوكي سلام

اول ما طلعت من الاسانسير لقيت نهى بتستناها هتموت طبعا و تشوف مين نور والمفاجأة الكبرى

نهى : انتي نور ؟

نور: انتي بتعرفيني ؟

نهى : لا سمعت عنك

احمد: بقينى اشهر من نانسي عجرم .... افرحي يا بت

نور : ههههههههههههه بس يا احمد استنى نشوف سمعت عني ايه ؟

نهى : لا عادي كل صحابك بيحبوكي حتى احمد ساب ريم وجالك

نور مبسوطه اووووووى

نور: لا هوة مسبهاش هوة كان جاي عشان انا مفضلش لوحدي (( مين البت دي ))

نهى : اها ربنا يخليكو لبعض

نور : يارب (( شكلي هخبطك بحاجه ))

احمد: هههههههههههههههه اية النظام هترغوا كتيير

نهي : لا اتفضلوا ريم جوة

احمد : انا عايز شاي بس لو سمحتي حطيلي عليه حليب وسكر

نهى : ههههههههه دي مستشفى مش كافتيريا

احمد : يا خرابي ... انتي بتحرجيني يا نهى علطول كدة لسه فيكي العادة دي

نهى :اها ........ خلي نور تعملك

احمد: هههههههههههه بقي كدة .... طيب بطلنا لا شاي ولا حليب

نور: في ايه يا احمد

احمد : معرفش والله يا نور ... عادي .. خلينا نروح نشوف ريم

نور : اوك

دخل احمد ونور الغرفة عند ريم لاقوها قاعدة

نور: الف سلامة عليكي يا حبيبتي

ريم: الله يسلمك يا نور

احمد: هتروحي انهاردة ان شاء الله

ريم : هحاول انهاردة عشان بكرة نرجع بقي

احمد : طيب اروح اشوف الريسبشن عشان اخلص حسابك معاهم

ريم : الريسبشن برضو ولا نهي ولا مين بالظبط

نور : نهى ؟؟

ريم : اها نهى

احمد: مالها نهى يا ريم

ريم : يا ابني هي قلقانة عليك اكتر مني هههههههههه

احمد: وانا مالي ... مليش دعوه بيها

ريم : عايزه تعرف كل حاجه عنك هههههههههههههه

نور : ازاي يعني

ريم : بتسأل اسئلة غريبة وعجيبة

نور : زي اية ؟

ريم : مش فاكره

احمد: والله انتى هبلة ... انتي هي .... انا نازل

نور : احمد بسرعة و ما تتأخرش .. مش توقف تحكي ساعة (( وبصت في الساعه))

احمد : هههههههههه لا مش هاقف مع نهى تقلقيش

نور : هههههههههه طيب كويس انك عرفت اللي اقصدة

احمد : مبدأي بالحياة يا بنتي ... القطها وهيا طايرة

نور: ماشي ياعم

احمد : يلا انا نازل

احمد رايح على الاسنسير عشان ينزل يشوف الحساب ....... شاف نهى

ممممممممممممممممممممممممممممم

طنشها وفضل ماشي

المهم خلص حساب المستشفى و الحساباات كلها وجاب عربيه ورجعو على الفندق

وبكرة مسافرين

مممممممممممممممممممممممممممم

طلع احمد و نور والمكسورة ريم علي اوضهم

وهنا دار حوار

بين ريم ونور

ريم : نور انا عايزة اسالك علي حاجه

نور: نعم يا ريم

ريم : انتي ايه رأيك في أحمد

نور : احمد ( ولحظة من التفكير العميق ) مالو ؟؟

ريم : مالك ... ليه اتغير لونك

نور : لا عادي

ريم : ... طيب

نور: ممكن تنامي عشان الصبح نطلع بدري

ريم : اها دا انا هموت وانام

نور : وانا كمان تصدقي ... نفسي انام 50 ساعة من التعب

ريم: اها باين

نور: باين عليا هههههههههههههههه

ريم : اها

نور : طيب يلا ننام

ريم : اوكي يلا

وطفوا النور.... وبعد 5 دقائق ....... رن تليفون نوووووور

صحيت ريم ومسكت التلفون

ريم: الوووووو ... ايوة احمد

احمد : ايوه يا حبيبتي ازيك

ريم : حبيبتك ؟

احمد : اه يا نور اول مرة تسمعيها صحيح .. هههههههه ؟

ريم: بس انا مش نور يا استاذ احمد

احمد: ريم

ريم : اه زفت يا احمد

احمد : مالك ياريم

ريم : لا ابدا مفيش ... ثواني اصحيلك حبيبتك تحكي معها

احمد : ممممممممممم طيب شوفي يا ريم

ريم: نعم

احمد : شوفي يا ماما ... انا لو فكرت احب حد ..... لو فكرت هه .... مش هلاقي احسن من نور علشان احبها

ريم : اشمعنى يعني.... مفيش غيرها

احمد : لا ابدا .. بس انا بعرف نور كويس... وعارف عنها كل صغيرة وكبيرة

ريم: اه ماهو واضح

احمد: يا بنتي انا معرفش عنك حاجه

ريم : طيب مش مشكلة

وفجأة

تصحى نوور وتسمع باقى الحوار

اللي هوووووووووووووووو

احمد : طيب انا مش عايز أزعلك يا ريم ... ما انتي عارفة ان انا بحبك

ريم : وانا كمان بحبك

احمد : لا بحبك زي اختي متفهمنيش غلط

ريم: شعور رقيق منك يا احمد بس للاسف في وقت متأخر

احمد : تقصدى ايه

ريم : ايوة يعني ..... انا حتى لو بحبك مش هقدر اكمل معاك عشان نوووور

احمد: يا جزمة ... انا بحب نور اصلا

ريم : شوف يا أحمد مش هنتكلم دلوقتى ... خليها للظروف

احمد: اوكي سلام

ريم : احمد

احمد: نعم يا ريم

ريم: لا ابدا مفيش

طبعا نور سمعت كل حاجه وكانت رد فعلها انها عملت نفسها لسة نايمة عادي وقالت

تستنا عشان تفهم وتشوف احمد هيقلها ايه

وتاني يوم الصبح قدام الباص

احمد واقف مستني ريم ونور

طبعا محدش فيهم لسة وصل ... والباص قدامه 10 دقائق ويمشى

واحمد برن على تليفون نور وهيا مبتردش .... بتكانسل

ووصلت نور وريم

احمد : فى ايه يانور مش بتردى ليه على الموبيل

نور : ماليش مزاج

احمد : مليش مزاج ؟؟؟؟؟؟ طيب براحتك وانا غلطاان اصلا اني اتصلت

نور : اه من ناحية انت غلطان فانت غلطان في حوارات كتير ...

احمد :انتى بتقولى ايه على الصبح ..... الناس بتصحى بتقول صباح الخير

نور: لا انا صاحية اقول صباح الزفت

ريم : نور مالك بس؟

نور: لا مفيش يا ريم

ريم : طيب يلا نركب ..... عايزه اقعد هنا عشان رجلي

نور: لا انا رأيي انك تقعدي جنب احمد ... و كمان عشان الظروف تبقي مناسبه

ريم : ظروف ؟ ظروف ايه يا بنتي ؟

نور : لا ما تشغليش بالك

احمد : يلا ياريم عشان اركبك ... نور مش عارف مالها على الصبح

نور: استاذ احمد ملكش دعوة بيها لحد ما نوصل القاهره ..... و كل واحد بشوف حاله هناك

احمد : طيب يا نور ... انا مش هاكلمك .... بس خليكي فاكرة (( والله الولاد دول غلابة علطول ))

ريم: هوة يا احمد انت زعلتها في حاجه

نور : مين دا الي يزعلني محدش يقدر يزعلني

احمد : يوووووووووووه ... حركات الولاد الصغار دي انا ما بحبهاش .... انا طالع

وطلع احمد ريم........ وطلع ركب وبينو وبين نووور 3 كراسي

المفاجأة ان نور لما قالت الظروف مناسبة .... ريم فهمت ان نور سمعت الحوار بتاع امبارح وقالت فرصه عشان اعرف اوصل للي عايزاة

وركب احمد قدام

بدأ احمد يفكر فى الموضوع ويشوف اية الي حصل عشان تتغير نور للدرجه دى

وبدأت ريم تفكر ازاي تخلي نور واحمد يكرهوا بعض

وبدأت ريم بعد ما عملت خطه محكمة لكل دا وهتبدأ مع نور

ريم : مالك يا نور مضايقه ليه

نور : مش مضايقه ولا حاجه انتي هضايقيني بالعافية

ريم : لا شكلك مضايقه انا مش لسه عارفاكي يعني

نور : وبعدين بقي يا ريم

ريم : طيب سوري يا نور بس عايزه اعرفك حاجه

نور : وانا مش عايزة اعرف حاجه يا ريم

ريم : طيب ياريت تفهميني مالك علشان شكلك كده ميطمنشي

نور : اقولك والله لقايمة مغيرة الكرسي مع حد تاني ومش قاعد جمبك انتي كمان لو نطقتي بحرف واحد

ريم : لا لا لا خلاص خليكي

نور : طيب اسكتي بقي علشان عايز شوية هدوء

ريم : حاضر

وسكتت فجأه كده ومسكت الموبيل

بعتت رساله لااحمد

مضمون الرساله

ريم : انا مش عارف نور بتعاملني وحش وعمال تقول كلام غريب مش عارفه ايه الى غيرها كدا

المهم رن موبيل احمد برساله النغمة

احمد : ياتري مين الى بعتلي رساله يارب تكون نور

فتح الرساله لاقها من ريم ومكتوب فييها الكلام الي فاتت

راح قايم

وراح ناحيه نور

احمد : ايه يابنتي مالك

نور : لو سمحت روح اقعد مكانك وملكش دعوة بيااا

احمد : علي فكرة اسلوبك وحش اوي معايا وانا مبحبش الاسلوب دا

نور : ايوه عارفه بس انت شخصيا مينعفش معاك غير الاسلوب دا

احمد : واشمعنا انا شخصيا علي اساس اني احمد زويل ههههههههه

نور : دمك تقيل بصرااحة

احمد : انتي كدا بصراحه زوديتها اوي وانا اسف اني قومت من مكاني علشان اشوفك مضايقه من ايه

نور : طيب يلا روح اقعد مكانك وياريت تخليك في نفسك بس

احمد : مممممممم اوكي

ورجع احمد قعد مكانوا تاني

وبدأت نور تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا

ففكرت في مسدج



ممممممممممممممممممممممم

ونكمل الحلقه الجايه ان شاء الله

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف SUN في السبت فبراير 28, 2009 9:59 am

ريم ديه مؤذيه
هاااااااااا يا حسين فينك

SUN
عضو ذهبى
عضو ذهبى

عدد المساهمات : 924
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف حسين صبرى في السبت فبراير 28, 2009 9:43 pm

موجووووووووووووووووووووووود يا صن

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في السبت فبراير 28, 2009 10:08 pm

منتظرين يا حسين والله العظيم أنت راجل كنج
تحياتي
dr_mido

_________________
ليس المهم أن تكون خارقا لكي تتبت وجودك.إكتفي بالمشاركة الحسنة هي التي سوف ترقى بك زهاء العلالي

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا

dr_mido_20012000
Admin

عدد المساهمات : 3191
تاريخ التسجيل : 11/11/2008
العمر : 25
الموقع : www.svuq.co.cc

http://www.svuq.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الأحد مارس 01, 2009 1:57 am

يلا يا شباب الحلقــه الـ 22

بدأت نور تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا

ففكرت في مسدج

ياتري كتبت ايه في المسدج

مسكت الموبيل وقعدت تفكررر

اكتبلة ايه

المهم بعتت المسدج

وكتبتلوا انا اسفه

المهم احمد شاف المسدج وبصلها ورجع تاني يبص قدامه تاني

وفكر يقوم يكلمها بس كرامته مسمحتلوش

فقال يقعد ويستني الظروف هتعمل ايه

وبعد لحظاات

قامت نور جمب احمد وقالته

نور : احمد

احمد : نعم

نور : انا سمعتك انت وريم بتتكلموا امبارح

احمد : بجد يا نور

نور : اه بجد

احمد : والله يا نور كل كلمة قولتها لريم ساعه مكنا بنتكلم كانت من جوة قلبي

نور : اممممممممممممم ( وشها احمر كدا طبعا مضايقه ) طيب ربنا يتتمم ليكم بخير

احمد : لا لا لا استني انتي فهمتي غلط خالص

نور : غلط ايه وصح ايه والله انا مبقتش عارفه الصح من الغلط

احمد : هههههههههههههههه ليه ان شاء الله

نور : احمد بطل تهريج لو سمحت وفهمني في ايه

احمد : طيب اهدي يابنتي احنا في الاتوبيس ومعانا ناس

نور : طيب هديت ممكن تتكلم بقي

احمد : لا ممكن تقعدي بقي وتهدي كدا ولما ننزل ان شاء الله هبقي افهمك كل حاجه

نور : انت بتهرج يااحمد هوه انت فاكر اني هقدر استني لحد منوصل

احمد : مهو في احتمال 50 % منوصلش ههههههههههههه

نور : والله انت رخممممم مووووووووووت

احمد : ربنا يسمحك روحي بقي اقعدي وحاولي تفهمي من ريم علي منبقي نوصل

نور : حاضرر

احمد : ههههههههه والله البنات دي عايزة الولعه مش عايزه الى يكلمهم بالراحة

راحت نور علشان توقع ريم في الكلام

نور : ها يا ريم عاملة ايه دلوقتي

ريم : الحمد لله كويسة

نور : طيب

ريم : بس انتي رجعتي لمودك تاني هوه انتي كنتي مضايقه من حاجة

نور : لا لا ابدا بس مكنتش نمت كويس

ريم : قصدك سمعتي المكالمة بتاعه احمد امبارح معايا

نور : اها

ريم : علي فكرة يا نور انتي صحبتي وصعب عليا اني اضحك عليكي او اقولك حاجه مصحلتش

نور : قولي يا ريم انتي عارفه اني بثق فيكي

ريم : احمد امبارح كان بيكلمك علي موبيك

فانا رديت عليه

فقالي ايوه يا حبيبتي

مش عارفه بقي كان يقصدني ولا يقصدك

نور : هوه انتي كنتي اتكلمتي

ريم : ايوة كنت قولت الوو

نور : اه ممكن يكون مش ركز في الصوت بس

ريم : عايزة اسالك سؤال يا نور

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف SUN في الأحد مارس 01, 2009 2:00 am

هىىىىىىىىىىىىىىى
حسين جاب الحلقه الحمد لله
بس ايه اسؤال يا ترى؟؟؟؟؟

SUN
عضو ذهبى
عضو ذهبى

عدد المساهمات : 924
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف محمد عادل في الأحد مارس 01, 2009 4:35 am

اة يا صن يا حلقات يا سحس

محمد عادل
ViP
ViP

عدد المساهمات : 6291
تاريخ التسجيل : 12/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الأحد مارس 01, 2009 8:24 am

يلا يا شباب الحلقه 23

وقفنا لحد ما ريم كانت عاوزه تسال نور سؤال , وطبعا عازين تعرفوا ايه السؤال , نكمل وهنعرف ايه اللى حصل


نور : اتفضلي

ريم : هوه انتي بتحبي احمد ؟

نور : نعم ؟؟ بتقولي ايه

ريم : ههههههههههههههههه هوه انتي بتحبي احمد

وفجأة

وفي ولهة من الوقت

سمع الجميع صوووووووووووت كداا

ياتري صوووت مييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صووووووووووت السواق .. الريست يا جماعه هنريح هنا شوية ونكمل بعد ساعتين

نور فرحت اوي انها مريحتش ريم

الكل نزل علي الطريق قدام فندق علشان يشربوا حاجه ياكلوا حاجة كدا يعني

راحت نور لاحمد

نور : احمد

احمد : نعم

نور : انت وانت بتتكلم امبارح كنت عارف ان مين الى معاك

احمد : كنت عارف انها ريم

نور : كنت عارف انها ريم وبتقولها ايوه يا حبيبتي ؟

احمد : لالالا في الاول كنت بكلمها علي اساس انتي

نور : وبعدين

احمد : اتكملنا كلام عادي يعني وفهمتها اني ؟؟؟؟؟

نور : انك ايه ؟

احمد : اني كنت عايزك انتي

نور : طيب وليه مش خليتها تصحيني

احمد : مكنتش عايز اقلقك يا قمر

نور : تقلقني

احمد : اه هههههههههههههه

نور : وربنا انت رخم

احمد : من بعض ما عندكم

نور : طيب هروح اقعد مع ريم علشان مش تبقي لوحدها

احمد : لا استني نفضلها بقي وتعال نتغدي مع بعض

نور : هتغديني ايه طيب

احمد : في سندوتشات فول وطعمية هنا جنان

نور : هههههههههههههههه لا انا هروح اتغدي مع ريم

احمد : طيب هتتغدوا ايه

نور : مش عارفه

احمد : طيب تعالي بس ندخل جوه ونشوف عندهم اكل ايه

نور : طيب اوكي يلا

ريم قاعدة هتولع نور سابتها هي واحمد ودخلوا المطعم

وجتلها فكررررررررررة

عايزه تعمل حاجه علشان اخليهم مش يعرفوا يتصالحوا

ياتري هتعملي ايه يا ريم

يلا يا ريري فكري

وجدتها

اها يا رجلىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

رجلىىىىىىىىىىىىىىىىىى

سمع احمد ونور صوت ريم وهي بتتألم سابوا المطعم ومشيوا من غير مايكلوا يعيني ورحوا يشوفوا ريم

نور : مالك يا ريم

ريم : رجلي بتوجعني اوي

نور : من ايه حصل حاجه

ريم : اه اتخبطت فيها

احمد : وكل الدوشة الى انتي عاملاها دي علشان رجلك اتخبطت مكنتش تبقي الخبطه في دماغك وتموتك ونستريح منك

نور : لا حرام عليك يااحمد متقولش كده بعد الشر عليها

ريم : ان شاء الله انت

نور : لا متقوليش كدا بقي وبس خالص انتي وهوه

احمد : حاضر انا بسيت اهووووو

ريم : ايوه امشي من هنا كمان دي قاعدة بنات انت جاي تقعد معانا ليه

نور : هههههههههههههههههههه ايوة يا احمد يلا اسمع الكلام وامشي بقي

احمد : شوفتي المعفنة الى مش بيطمر فيها حاجة انا جاي اشوفها يمكن تكون فيها حاجة

نور : لا امشي هي كويسة ههههههههههههههههههههههههههههههههه

احمد : طيب يلا نروح نشوف الاكل زمانه برد

نور : لا روح هات الاكل هنا علشان ريم تاكل معانا

احمد : بقي انا هاكل مع ريم دي Razz

ريم : ومالها بقي ريم يا سي احمد

احمد : سي السيد لو سمحتي اتعلموا تكلموا ولاد الناس بقي

ريم : ولاد ناس ههههههههههه ضحكتني

نور : بس يابنتي انتي وهوه كدا هتزعلوا من بعض

احمد : لا لا متقليش يا نور باخد بمبدأ انا اذا تكلم السفهاء فدع القافله تسير

نور : ههههههههههههههههه طيب بس يااحمد علشان خاطري

احمد : بس كدا ده انتى تأمرى يا قمر

ريم : اجبلكوا اتنين عصير ليمون

احمد : اها ياريت وشجاريتن وكرسي وطرابيزة ههههههههههههههه

نور : قصدك كرسين وشجره وطرابيزة ههههههههههههههههههههه

احمد : يا ستي بقول شجرتين علشان تقوم مترجعش هههههههههههههههه

ريم : ان شاء الله اللي يكرهني

احمد : هوه انتي في حد بيحبك اصلا ههههههههههههههه

نور : انا بحبها اختي العسووولة دي

ريم : تسلميلي يارب يا نور

احمد : اعدم عم ابراهيم بتاع الترمس بتجاملك ههههههههههههههه

ريم : ملكش دعوه يا غلس

نور : متقوليش عليه غلس لو سمحتي

احمد : يابنتي قولتلك سيبك منها وتعال نروح نتغدي سوا وهي انشالله ما كلت

نور : لا روح هات انت بقي يااحمد علشان خلاص فاضل في الريست نص ساعه

احمد : حاضر

نور : تاكلي ايه يا ريم ؟

احمد : لا هجيبلها علي زوقي ههههههههههههه سندوتشين طعمية ونخلص من رخامتها

ريم : يابني بطل الرخامة الى فيك دي

احمد : طيب هروح اجيب الاكل واجي

مشي احمد راح يبجيب الاكل

وبعدين ريم بتسأل نور

ريم : نور عايزه اسألك علي حاجه

نور : اسالي يا ريم

ريم : هوه انتي واحمد خلاص يعني ؟

نور : يعني ايه خلاص يعني ههههههههه مش فاهمة حاجة

ريم : بتحبوا بعض يعني

نور: بصي هو بصرراحة مش قالهالي مرة واحدة

ريم : امال قالهالك علي تلت مقاطع

نور : نوو هو يمكن حسسني بيها بس مش قالها

ريم : وانتي بتحبية

نور : ايه ؟

ريم : وانتي بيحيبه

نور : بصراحة ؟

ريم : امال يعني بالسلطة

نور : اه بس مش عارفه هوه بقي ناوي علي ايه

ريم : علي فكرة عايزه اعترفلك بحاجة

نور : تعترفي !!!!!!

ريم : اه

نور : باية !!!!!!!

ريم : انا كنت حاسه اني بحب احمد وهو كمان حسسني انه بيحبني بس بعد مكالمه التليفون عرفت انه بيحبك وكنت شاكه قبل كدا

نور : بيحبني

ريم : اها

نور : بصي يا ريم صعبه اوي اني اختار بين صحبتي وبين الى انا بحبه فانا هسيب الامور تمشي بطبيعتها علشان مش نزعل من بعض

ريم : لا هنزعل من بعض ليه يعني ده انا المفروض اني افرحلك في فرحك هو احنا مش اخوات

نور : ربنا يخليكي يارب يا ريم

ريم قاعدة هتولع (( ايه الي انا هببتوا دا )) جييييت اكحلها عمتها

ولحظااااااااااااااااات من الصمت

و احمد جه بالسندوتشاات

يلا كلوا بسرعه علشان السواق بيقولوا استعدووووا هنمشي

وينتهي الريست بانتهاء الغداا ويرجع الجميع للاتوبيس لاستكمال العوووووووودة

الصمت يسود الاتوبيس ياتري في ايه

ريم مضايقه اوي من الى حصل ومن احمد ومن نور ومش طايقه نفسها ففضلت السكوت

نور بتفكر في احمد يا تري هو كمان بيحبها ولا مجرد اعجاب ولا مجرد واحد بيتسلي وياتري هي اخطأت الاختيار ولا ايه بالظبط

احمد بقي وده مشكلته مشكلة عمال يفكر يعرف نور انو بيحبها ازاي ؟؟

والاتوبيس ماشي في الطريق والسواق هينام وشكلوا هيقلب الاتبويس بيهم وهيموتوا ونخلص منهم كلهم باذن الله

وبعد مرور سبع ساعات تقريبا ومحدش يسألني ليه سبع ساعات علشان هي جت في دماغي كده

السواق : حمدا الله علي السلامة يا جماعة

وصلنا الحمد لله

وصل الرجل ووصل الناس

ونزلت الناس من الاتوبيس

ونزل احمد نور وريم ووقفوا تاكسي

ريم : ميرسي يااحمد معلش تعبتك معايا

احمد : انتي بتقولي ايه يا هبلة احنا اخوات

ريم : تسلم يارب يااحمد

احمد : يارب ياختي يارب

احمد : نور هتروحي فين دلوقتي

نور : هرجع تاني شرم هههههههههههههههه

احمد : طيب استني نروح ريم ونرجع سوا هههههههههههه

ريم : ههههههههههههههه ماشي انا هركب وامشي يا غلسين

نور : هروح طبعا يااحمد مرهقة جدا ومحتاجه اني اريح

احمد : طيب بعد متوصلوا اتصلوا بيا طمنوني عليكوا

ريم : وانت هتروح فين يااحمد

احمد : هروح اخد شوية حاجات من البيت وهنزل البلد

نور : انت هتنزل البلد ؟

احمد : اه

نور : طيب هشوفك امتى تاني

ريم : خليه ياستي قاعد في بلدهم اكرمله ههههههههههههه

احمد : خليكي في حالك يا غلسه انتي

ريم : انا غلسه يااحمد

احمد : بصرااحة اه

نور : عنده حق بصراحه يا ريم

ريم : ماشي ماشي ربنا يسمحكوا

أحمد : يلا علشان تروحوا ووقف احمد تاكسي وركب نور وقالها انا هوصل لريم لحد البيت

نور : لا هاجي معاكوا انا بيتي مش بعيد عن ريم

احمد : هههههههههههه ولا بعيد

نور : يلا مش مهم توقف تاكسيات تاني

السواق : علي فين يا انسة

ريم : المعادي يا اسطي

السواق : هي المعادي دي شارع يعني راحة فين في المعادي

احمد : ايه ياعم انت في ايه مش في راجل واقف المفروض تتكلم معاه ولا انت ابن دزمه معترفش في الاصول

السواق : اللهم طولك يا روح بلاش غلط يا بليدنا انت

نور : خلاص انتوا هتتخانقوا

السواق : لا يا ستي اتفضلوا اركبوا ماهو يوم باين من اوله

احمد : تصدق بالله يا اسطي

السواق : لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله

احمد : انت متنفعش سواق اخرك سباك مش عارف ده احساسي من ناحيتك

السواق : والله يا اخينا انا مش مستريحلك مش عارف ليه

احمد : ياعم هوه انا جاي اتجوز اختك هتقولي مستريحلك ولا مش مستريحلك ايه الناس دي

السواق : ياعم متبطل غلط مش عايز اطول لساني عليك

احمد : تطووول ايه انت عبيط يعم انت ولا شكلك كدا

ريم : خلااااااااااااااااااااااااااص انتوا بتتخانقوا

السواق : والله مانا مركبكوا

احمد : احسن يعني هنركب التروماي يلا ياعم شوف انت رايح فين

ومشي سواق التاكسي

واحمد واقف واحد تاني بس شاب كدا وباين عليه لذيذ

السواق : علي فين يا فندم

احمد : المعادي يا باشا

السواق : اتفضل ياباشا

ونزل فتح شنطه العربية ودخل الشنط وركبهم ومشي

السواق : علي فين بالظبط في المعادي يا استاذ

احمد : شارع ..... عمارة ....

السواق : اوك

وبعد خمس دقايق تقريباا

وصلوا

ريم بتتكلم في التليفون

ريم : ايوه يا ماما

مامتها : ايوه يا ريم

ريم : انا تحت العمارة ورجلي مكسورة

مامتها : مكسورة ؟؟

ريم : اه

مامتها : طيب انا هنزلك حالا

ريم : اوكي بس بسرعه

ثواني معلش ماما نازلة دلوقتي

السواق ولا يهمك يا فندم

احمد : علي فكرة انت زوق يعني

السواق : ربنا يخليك

ونزلت مامة ريم

مامة ريم : مالك يا ريم

احمد : هوه دا وقت مالك يا ريم

ريم : ههههههههههههههههههه بس يااحمد

احمد : حاضر

ريم : يلا نزلوني

نزلت ريم وخرج الراجل شنطها

احمد : ثواني معلش هطلعها وانزلك

السواق : ولا يهمك انا معاك

طلع احمد مسند ريم ومامتها معاه

ونور في العربية ولا نطقت بحرف واحد

المهم طلعت ريم ونزل احمد

احمد : يلا بينا يا باشا

السواق : علي فين ياباشا

احمد : لا مش بعيد الشارع الجاي دا وبعد كدا هتوديني الحدايق

السواق : اوكي

وسكون لحظات كدا

وبعدين نور تتكلم


وهنعرف ايه قالت الحلقه الجايه ان شاء الله

تابعونى

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في الأحد مارس 01, 2009 2:32 pm

يالا حاجة ساقعة بيبس ..... كولا فانتا سبرايت ...... يلا الي عايز علشان شكلكم مليتو من القصة دي والقعدة شكلها هتطول في الموضوع
تحياتي
dr_mido

_________________
ليس المهم أن تكون خارقا لكي تتبت وجودك.إكتفي بالمشاركة الحسنة هي التي سوف ترقى بك زهاء العلالي

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا

dr_mido_20012000
Admin

عدد المساهمات : 3191
تاريخ التسجيل : 11/11/2008
العمر : 25
الموقع : www.svuq.co.cc

http://www.svuq.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الأحد مارس 01, 2009 4:09 pm

عاوز واحد سبرايت يا ميدو وشوف طلبات باقى الاعضاء

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف محمد عادل في الأحد مارس 01, 2009 10:08 pm

هايل يا سحس

محمد عادل
ViP
ViP

عدد المساهمات : 6291
تاريخ التسجيل : 12/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الثلاثاء مارس 03, 2009 4:51 pm

الحلقه 24


نور : اتفضلي

ريم : هوه انتي بتحبي احمد ؟

نور : نعم ؟؟ بتقولي ايه

ريم : ههههههههههههههههه هوه انتي بتحبي احمد

وفجأة

وفي ولهة من الوقت

سمع الجميع صوووووووووووت كداا

ياتري صوووت مييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صووووووووووت السواق .. الريست يا جماعه هنريح هنا شوية ونكمل بعد ساعتين

نور فرحت اوي انها مريحتش ريم

الكل نزل علي الطريق قدام فندق علشان يشربوا حاجه ياكلوا حاجة كدا يعني

راحت نور لاحمد

نور : احمد

احمد : نعم

نور : انت وانت بتتكلم امبارح كنت عارف ان مين الى معاك

احمد : كنت عارف انها ريم

نور : كنت عارف انها ريم وبتقولها ايوه يا حبيبتي ؟

احمد : لالالا في الاول كنت بكلمها علي اساس انتي

نور : وبعدين

احمد : اتكملنا كلام عادي يعني وفهمتها اني ؟؟؟؟؟

نور : انك ايه ؟

احمد : اني كنت عايزك انتي

نور : طيب وليه مش خليتها تصحيني

احمد : مكنتش عايز اقلقك يا قمر

نور : تقلقني

احمد : اه هههههههههههههه

نور : وربنا انت رخم

احمد : من بعض ما عندكم

نور : طيب هروح اقعد مع ريم علشان مش تبقي لوحدها

احمد : لا استني نفضلها بقي وتعال نتغدي مع بعض

نور : هتغديني ايه طيب

احمد : في سندوتشات فول وطعمية هنا جنان

نور : هههههههههههههههه لا انا هروح اتغدي مع ريم

احمد : طيب هتتغدوا ايه

نور : مش عارفه

احمد : طيب تعالي بس ندخل جوه ونشوف عندهم اكل ايه

نور : طيب اوكي يلا

ريم قاعدة هتولع نور سابتها هي واحمد ودخلوا المطعم

وجتلها فكررررررررررة

عايزه تعمل حاجه علشان اخليهم مش يعرفوا يتصالحوا

ياتري هتعملي ايه يا ريم

يلا يا ريري فكري

وجدتها

اها يا رجلىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

رجلىىىىىىىىىىىىىىىىىى

سمع احمد ونور صوت ريم وهي بتتألم سابوا المطعم ومشيوا من غير مايكلوا يعيني ورحوا يشوفوا ريم

نور : مالك يا ريم

ريم : رجلي بتوجعني اوي

نور : من ايه حصل حاجه

ريم : اه اتخبطت فيها

احمد : وكل الدوشة الى انتي عاملاها دي علشان رجلك اتخبطت مكنتش تبقي الخبطه في دماغك وتموتك ونستريح منك

نور : لا حرام عليك يااحمد متقولش كده بعد الشر عليها

ريم : ان شاء الله انت

نور : لا متقوليش كدا بقي وبس خالص انتي وهوه

احمد : حاضر انا بسيت اهووووو

ريم : ايوه امشي من هنا كمان دي قاعدة بنات انت جاي تقعد معانا ليه

نور : هههههههههههههههههههه ايوة يا احمد يلا اسمع الكلام وامشي بقي

احمد : شوفتي المعفنة الى مش بيطمر فيها حاجة انا جاي اشوفها يمكن تكون فيها حاجة

نور : لا امشي هي كويسة ههههههههههههههههههههههههههههههههه

احمد : طيب يلا نروح نشوف الاكل زمانه برد

نور : لا روح هات الاكل هنا علشان ريم تاكل معانا

احمد : بقي انا هاكل مع ريم دي Razz

ريم : ومالها بقي ريم يا سي احمد

احمد : سي السيد لو سمحتي اتعلموا تكلموا ولاد الناس بقي

ريم : ولاد ناس ههههههههههه ضحكتني

نور : بس يابنتي انتي وهوه كدا هتزعلوا من بعض

احمد : لا لا متقليش يا نور باخد بمبدأ انا اذا تكلم السفهاء فدع القافله تسير

نور : ههههههههههههههههه طيب بس يااحمد علشان خاطري

احمد : بس كدا ده انتى تأمرى يا قمر

ريم : اجبلكوا اتنين عصير ليمون

احمد : اها ياريت وشجاريتن وكرسي وطرابيزة ههههههههههههههه

نور : قصدك كرسين وشجره وطرابيزة ههههههههههههههههههههه

احمد : يا ستي بقول شجرتين علشان تقوم مترجعش هههههههههههههههه

ريم : ان شاء الله اللي يكرهني

احمد : هوه انتي في حد بيحبك اصلا ههههههههههههههه

نور : انا بحبها اختي العسووولة دي

ريم : تسلميلي يارب يا نور

احمد : اعدم عم ابراهيم بتاع الترمس بتجاملك ههههههههههههههه

ريم : ملكش دعوه يا غلس

نور : متقوليش عليه غلس لو سمحتي

احمد : يابنتي قولتلك سيبك منها وتعال نروح نتغدي سوا وهي انشالله ما كلت

نور : لا روح هات انت بقي يااحمد علشان خلاص فاضل في الريست نص ساعه

احمد : حاضر

نور : تاكلي ايه يا ريم ؟

احمد : لا هجيبلها علي زوقي ههههههههههههه سندوتشين طعمية ونخلص من رخامتها

ريم : يابني بطل الرخامة الى فيك دي

احمد : طيب هروح اجيب الاكل واجي

مشي احمد راح يبجيب الاكل

وبعدين ريم بتسأل نور

ريم : نور عايزه اسألك علي حاجه

نور : اسالي يا ريم

ريم : هوه انتي واحمد خلاص يعني ؟

نور : يعني ايه خلاص يعني ههههههههه مش فاهمة حاجة

ريم : بتحبوا بعض يعني

نور: بصي هو بصرراحة مش قالهالي مرة واحدة

ريم : امال قالهالك علي تلت مقاطع

نور : نوو هو يمكن حسسني بيها بس مش قالها

ريم : وانتي بتحبية

نور : ايه ؟

ريم : وانتي بيحيبه

نور : بصراحة ؟

ريم : امال يعني بالسلطة

نور : اه بس مش عارفه هوه بقي ناوي علي ايه

ريم : علي فكرة عايزه اعترفلك بحاجة

نور : تعترفي !!!!!!

ريم : اه

نور : باية !!!!!!!

ريم : انا كنت حاسه اني بحب احمد وهو كمان حسسني انه بيحبني بس بعد مكالمه التليفون عرفت انه بيحبك وكنت شاكه قبل كدا

نور : بيحبني

ريم : اها

نور : بصي يا ريم صعبه اوي اني اختار بين صحبتي وبين الى انا بحبه فانا هسيب الامور تمشي بطبيعتها علشان مش نزعل من بعض

ريم : لا هنزعل من بعض ليه يعني ده انا المفروض اني افرحلك في فرحك هو احنا مش اخوات

نور : ربنا يخليكي يارب يا ريم

ريم قاعدة هتولع (( ايه الي انا هببتوا دا )) جييييت اكحلها عمتها

ولحظااااااااااااااااات من الصمت

و احمد جه بالسندوتشاات

يلا كلوا بسرعه علشان السواق بيقولوا استعدووووا هنمشي

وينتهي الريست بانتهاء الغداا ويرجع الجميع للاتوبيس لاستكمال العوووووووودة

الصمت يسود الاتوبيس ياتري في ايه

ريم مضايقه اوي من الى حصل ومن احمد ومن نور ومش طايقه نفسها ففضلت السكوت

نور بتفكر في احمد يا تري هو كمان بيحبها ولا مجرد اعجاب ولا مجرد واحد بيتسلي وياتري هي اخطأت الاختيار ولا ايه بالظبط

احمد بقي وده مشكلته مشكلة عمال يفكر يعرف نور انو بيحبها ازاي ؟؟

والاتوبيس ماشي في الطريق والسواق هينام وشكلوا هيقلب الاتبويس بيهم وهيموتوا ونخلص منهم كلهم باذن الله

وبعد مرور سبع ساعات تقريبا ومحدش يسألني ليه سبع ساعات علشان هي جت في دماغي كده

السواق : حمدا الله علي السلامة يا جماعة

وصلنا الحمد لله

وصل الرجل ووصل الناس

ونزلت الناس من الاتوبيس

ونزل احمد نور وريم ووقفوا تاكسي

ريم : ميرسي يااحمد معلش تعبتك معايا

احمد : انتي بتقولي ايه يا هبلة احنا اخوات

ريم : تسلم يارب يااحمد

احمد : يارب ياختي يارب

احمد : نور هتروحي فين دلوقتي

نور : هرجع تاني شرم هههههههههههههههه

احمد : طيب استني نروح ريم ونرجع سوا هههههههههههه

ريم : ههههههههههههههه ماشي انا هركب وامشي يا غلسين

نور : هروح طبعا يااحمد مرهقة جدا ومحتاجه اني اريح

احمد : طيب بعد متوصلوا اتصلوا بيا طمنوني عليكوا

ريم : وانت هتروح فين يااحمد

احمد : هروح اخد شوية حاجات من البيت وهنزل البلد

نور : انت هتنزل البلد ؟

احمد : اه

نور : طيب هشوفك امتى تاني

ريم : خليه ياستي قاعد في بلدهم اكرمله ههههههههههههه

احمد : خليكي في حالك يا غلسه انتي

ريم : انا غلسه يااحمد

احمد : بصرااحة اه

نور : عنده حق بصراحه يا ريم

ريم : ماشي ماشي ربنا يسمحكوا

أحمد : يلا علشان تروحوا ووقف احمد تاكسي وركب نور وقالها انا هوصل لريم لحد البيت

نور : لا هاجي معاكوا انا بيتي مش بعيد عن ريم

احمد : هههههههههههه ولا بعيد

نور : يلا مش مهم توقف تاكسيات تاني

السواق : علي فين يا انسة

ريم : المعادي يا اسطي

السواق : هي المعادي دي شارع يعني راحة فين في المعادي

ولسه الحلقه مخلصتش , كملوا فى الصفحه الجايه


عدل سابقا من قبل حسين صبرى في الثلاثاء مارس 03, 2009 4:54 pm عدل 1 مرات

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الثلاثاء مارس 03, 2009 4:52 pm

بقيه الحلقه 24


احمد : ايه ياعم انت في ايه مش في راجل واقف المفروض تتكلم معاه ولا انت ابن دزمه معترفش في الاصول

السواق : اللهم طولك يا روح بلاش غلط يا بليدنا انت

نور : خلاص انتوا هتتخانقوا

السواق : لا يا ستي اتفضلوا اركبوا ماهو يوم باين من اوله

احمد : تصدق بالله يا اسطي

السواق : لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله

احمد : انت متنفعش سواق اخرك سباك مش عارف ده احساسي من ناحيتك

السواق : والله يا اخينا انا مش مستريحلك مش عارف ليه

احمد : ياعم هوه انا جاي اتجوز اختك هتقولي مستريحلك ولا مش مستريحلك ايه الناس دي

السواق : ياعم متبطل غلط مش عايز اطول لساني عليك

احمد : تطووول ايه انت عبيط يعم انت ولا شكلك كدا

ريم : خلااااااااااااااااااااااااااص انتوا بتتخانقوا

السواق : والله مانا مركبكوا

احمد : احسن يعني هنركب التروماي يلا ياعم شوف انت رايح فين

ومشي سواق التاكسي

واحمد واقف واحد تاني بس شاب كدا وباين عليه لذيذ

السواق : علي فين يا فندم

احمد : المعادي يا باشا

السواق : اتفضل ياباشا

ونزل فتح شنطه العربية ودخل الشنط وركبهم ومشي

السواق : علي فين بالظبط في المعادي يا استاذ

احمد : شارع ..... عمارة ....

السواق : اوك

وبعد خمس دقايق تقريباا

وصلوا

ريم بتتكلم في التليفون

ريم : ايوه يا ماما

مامتها : ايوه يا ريم

ريم : انا تحت العمارة ورجلي مكسورة

مامتها : مكسورة ؟؟

ريم : اه

مامتها : طيب انا هنزلك حالا

ريم : اوكي بس بسرعه

ثواني معلش ماما نازلة دلوقتي

السواق ولا يهمك يا فندم

احمد : علي فكرة انت زوق يعني

السواق : ربنا يخليك

ونزلت مامة ريم

مامة ريم : مالك يا ريم

احمد : هوه دا وقت مالك يا ريم

ريم : ههههههههههههههههههه بس يااحمد

احمد : حاضر

ريم : يلا نزلوني

نزلت ريم وخرج الراجل شنطها

احمد : ثواني معلش هطلعها وانزلك

السواق : ولا يهمك انا معاك

طلع احمد مسند ريم ومامتها معاه

ونور في العربية ولا نطقت بحرف واحد

المهم طلعت ريم ونزل احمد

احمد : يلا بينا يا باشا

السواق : علي فين ياباشا

احمد : لا مش بعيد الشارع الجاي دا وبعد كدا هتوديني الحدايق

السواق : اوكي

وسكون لحظات كدا

وبعدين نور تتكلم

نور : احمد انزل ثواني عايزاك

احمد : اوكي حاضر

نزلوا الاتنين واحمد شال معاها الشنط لحد موصلها لجو العمارة

احمد : خليكي معايا على التليفون

نور : لا انت رخم اصلا

احمد : ليه بس

نور : عمال تهزر مع ريم ومع مامتها

احمد : يا هبلة ريم دي اختي ومامتها مامتي

نور: بس برضه

احمد : طيب خلاص متزعليش كدا

نور : هتقعد قد ايه في البلد

احمد : ده اصلا فاضل علي الدراسة 19 يوم

نور : يعني هتقعد الـ 19 يوم في البلد يااحمد

احمد : لا طبعا هقعد 18 بس

نور : بتكلم بجد بقي متبقاش رخمممممم

احمد : طيب هقولك هوه اسبوع واحد بس علشان ابويا ميزعلش

نور : طيب ابقي طمني عليك

احمد : وانتي كمان هتوحشيني

نور : ايه

احمد : الراجل واقف مستنينى بره

نور : ههههههههههههههههههههه طيب ابقي كلمني اول متوصل البيت

احمد : حاضر

نور : يلا لا اله اله الله

احمد : سيدنا محمد رسول الله

خرج احمد للراجل

احمد : معلش يا باشا اتأخرت عليك

السواق : ولا يهمك ياباشا

احمد : تسلم يارب

ومشيوا واحمد قالوا علي العنوان وووصل احمد بالسلامه

احمد : اتفضل معايا ياباشا

السواق : الله يخليك علشان شغلي بس

نور : احمد انزل ثواني عايزاك

احمد : اوكي حاضر

نزلوا الاتنين واحمد شال معاها الشنط لحد موصلها لجو العمارة

احمد : خليكي معايا على التليفون

نور : لا انت رخم اصلا

احمد : ليه بس

نور : عمال تهزر مع ريم ومع مامتها

احمد : يا هبلة ريم دي اختي ومامتها مامتي

نور: بس برضه

احمد : طيب خلاص متزعليش كدا

نور : هتقعد قد ايه في البلد

احمد : ده اصلا فاضل علي الدراسة 19 يوم

نور : يعني هتقعد الـ 19 يوم في البلد يااحمد

احمد : لا طبعا هقعد 18 بس

نور : بتكلم بجد بقي متبقاش رخمممممم

احمد : طيب هقولك هوه اسبوع واحد بس علشان ابويا ميزعلش

نور : طيب ابقي طمني عليك

احمد : وانتي كمان هتوحشيني

نور : ايه

احمد : الراجل واقف مستنينى بره

نور : ههههههههههههههههههههه طيب ابقي كلمني اول متوصل البيت

احمد : حاضر

نور : يلا لا اله اله الله

احمد : سيدنا محمد رسول الله

خرج احمد للراجل

احمد : معلش يا باشا اتأخرت عليك

السواق : ولا يهمك ياباشا

احمد : تسلم يارب

ومشيوا واحمد قالوا علي العنوان وووصل احمد بالسلامه

احمد : اتفضل معايا ياباشا

السواق : الله يخليك علشان شغلي بس

احمد : ماشي ياباشا

مشي السواق واحمد طالع علي الشقه

حب يتكلم في التليفون

ياتري هيكلم مين ؟؟؟

احمد : ماشي ياباشا

مشي السواق واحمد طالع علي الشقه

حب يتكلم في التليفون

ياتري هيكلم مين ؟؟؟

اكيد نووووووووووووووووور

المهم اتصل بيها

احمد : وحشتني

نور : بس يا مجنون

احمد : مجنون ليه

نور : بس بقي يااحمد

احمد : طيب خلاص انا وصلت اهو وطالع علي السلم

نور : حمد الله علي السلامة

احمد : عايز اقولك علي حاجة

نور : قول

احمد : انا ان شاء الله لما ارجع من البلد ...وسكت

نور : ها يابني

احمد : ,,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.

و باذن الله نعرف رد احمد كان ايه ............................ فى الحلقه الجايه ان شاء الله

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف محمد عادل في الثلاثاء مارس 03, 2009 4:53 pm

عسل يا سحس

محمد عادل
ViP
ViP

عدد المساهمات : 6291
تاريخ التسجيل : 12/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في الثلاثاء مارس 03, 2009 7:42 pm

والله أنت يا حسين بتوقف الحلقة علي حاجات أهم من اللي بيتحكي
منتظرين إن شاء الله
تحياتي
dr_mido

_________________
ليس المهم أن تكون خارقا لكي تتبت وجودك.إكتفي بالمشاركة الحسنة هي التي سوف ترقى بك زهاء العلالي

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا

dr_mido_20012000
Admin

عدد المساهمات : 3191
تاريخ التسجيل : 11/11/2008
العمر : 25
الموقع : www.svuq.co.cc

http://www.svuq.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الثلاثاء مارس 03, 2009 8:13 pm

dr_mido_20012000 كتب:
والله أنت يا حسين بتوقف الحلقة علي حاجات أهم من اللي بيتحكي

منتظرين إن شاء الله

تحياتي

dr_mido

ههههههههههههههههه , يا ميدو انا لو معملتش كده مش هتبقى القصه حلوه ومش هتبقى شيقه ولازم انا برده اخلى دماغ المستمعين تشتغل شويه وتفكر ايه اللى هيحصل وتتوقع والا القصه ميبقاش ليها لازمه . نورت يا ابو معين .

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميات صعيدى بيحب بنت ستايل ( قصه جامده )

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في الثلاثاء مارس 03, 2009 8:17 pm

أوك يا حسين منتظرين الحلقة القادمة إن شاء الله
علشان انا شكلي من بكره هروح أقلد الواد أحمد ده كإن أول يوم في الجامعة

تحياتي
dr_mido

_________________
ليس المهم أن تكون خارقا لكي تتبت وجودك.إكتفي بالمشاركة الحسنة هي التي سوف ترقى بك زهاء العلالي

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا

dr_mido_20012000
Admin

عدد المساهمات : 3191
تاريخ التسجيل : 11/11/2008
العمر : 25
الموقع : www.svuq.co.cc

http://www.svuq.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 5 من اصل 6 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى