عايز تهنئة من القلب...

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

رد: عايز تهنئة من القلب...

مُساهمة من طرف bobs_ho في الأحد يوليو 05, 2009 3:51 pm

ههههههههههههههههههههههههههه واضح جدا انه مش خايف على نفسه ياحاااااازم بس نصيحة يعنى ياريت يخاف على نفسه عشان مسيره يقع فى ايد من لايرحم او بمعنى ادق من لاترحم هههههههههههههههههه واخد بالك انت ياحازم خليك شاهد عشان قد اعذر من انذر
avatar
bobs_ho
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1023
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عايز تهنئة من القلب...

مُساهمة من طرف bobs_ho في الأحد يوليو 05, 2009 3:57 pm

يالهوى عليك ايه ياحازم يابابا انت متخصص تسييح وفضايح ولا ايه؟ فضحت الواد فغيابه

وندعيلكم ب ايه ان شاء الله انت وميدو؟ ده على اساس ان ميدو كان بيتفاوض مع البنات على فلسطين؟ هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
avatar
bobs_ho
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1023
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عايز تهنئة من القلب...

مُساهمة من طرف حازم الأقصر في الأحد يوليو 05, 2009 4:01 pm

bobs_ho كتب:ههههههههههههههههههههههههههه واضح جدا انه مش خايف على نفسه ياحاااااازم بس نصيحة يعنى ياريت يخاف على نفسه عشان مسيره يقع فى ايد من لايرحم او بمعنى ادق من لاترحم هههههههههههههههههه واخد بالك انت ياحازم خليك شاهد عشان قد اعذر من انذر

المصيبة ان هوه مش بيخاف خاااااالص ههههههههههههه من لا ترحم ههههههههههههههه اوكي انا شاهد

_________________





شاركوا معنا النجاح مع اول منتدي vb لطلاب جاامعة جنوب الوادي

وانتظروا قريباا اعلانه المنتدي الرسمي لجاامعة جنوب الوادي

www.svuq.co.cc
avatar
حازم الأقصر
ViP
ViP

عدد المساهمات : 2768
تاريخ التسجيل : 30/11/2008
العمر : 27
الموقع : اهنكاتي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عايز تهنئة من القلب...

مُساهمة من طرف حازم الأقصر في الأحد يوليو 05, 2009 4:04 pm

bobs_ho كتب:يالهوى عليك ايه ياحازم يابابا انت متخصص تسييح وفضايح ولا ايه؟ فضحت الواد فغيابه

وندعيلكم ب ايه ان شاء الله انت وميدو؟ ده على اساس ان ميدو كان بيتفاوض مع البنات على فلسطين؟ هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههه لا يا ستي عادي مع ميدو ولا ية يا ميدو بس اما ينزل حيقولنا القصة ههههههههههه

دا ميدو بس اللي كان مع البنات بس انا لا يعني خلاص ادعيلي انا بس هههههههههههههههههه

_________________





شاركوا معنا النجاح مع اول منتدي vb لطلاب جاامعة جنوب الوادي

وانتظروا قريباا اعلانه المنتدي الرسمي لجاامعة جنوب الوادي

www.svuq.co.cc
avatar
حازم الأقصر
ViP
ViP

عدد المساهمات : 2768
تاريخ التسجيل : 30/11/2008
العمر : 27
الموقع : اهنكاتي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عايز تهنئة من القلب...

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في الأحد يوليو 05, 2009 5:09 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

صباح التسيييييييييح يا عم خازم يا عم بحر أيه اللي هروحه بليل ده أنت مكلمني ياراجل الساعة 9 بليل ولا أنت الناس اللي في مدان التحرير في القاهرة مسحتلك دماغك يا عم
وأيه حكاية الجماعة الروس دول ده أنا مبعرفش أتكلم كلمتين إنجليزي علي بعض أوقف مع بنات من روسيا .... بس أكيد لو هوقف معاهم يا بوبس أكيد هنتشاور في موضوع تحرير فلسطين وهو في موضوع غيرة الواحد يحكي فيه مع البنات هنا في الغردقة بس يا جماعة أنصحكم متنزلوش الغردقة علي النعمة دي بلد فقرية......
وبلاش يا حازم تلقح كلام علي البنت اللي صباع رجله الصغير ممكن يتعور لما تخبطها عربية لقدر الله...ده هي غلبانة يا عم بس هي عايزة تشوف نفسها علينا وتبين إنها مفترية ههه

تحياتي
dr_mido

_________________
ليس المهم أن تكون خارقا لكي تتبت وجودك.إكتفي بالمشاركة الحسنة هي التي سوف ترقى بك زهاء العلالي

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا
avatar
dr_mido_20012000
Admin

عدد المساهمات : 3191
تاريخ التسجيل : 11/11/2008
العمر : 26
الموقع : www.svuq.co.cc

http://www.svuq.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عايز تهنئة من القلب...

مُساهمة من طرف bobs_ho في الإثنين يوليو 06, 2009 3:02 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بصو خدو راحتكم عالاخر فالتسييح لبعض وانا كده المستفيدة كده بقى عندنا اشاعتين الاولى ان ميدو كان فالغردقة مع بنات روس والتانية ان حازم فى مصر والناس فميدان التحرير (وطبعا كلنا عارفين المقصود بالناس) مسحتله دماغه.
كده تبقى النتيجة 1/1 ولسه مش عارفين فى نهايةاللقاء هنوصل لكام هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ايه ياميدو مين قالك ان البت اللى حازم بيتكلم عليها غلبانة؟ هى يبان عليها كده بس هى مش مفترية بس دى شريرة كمان اسألنى انا عليها
avatar
bobs_ho
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1023
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عايز تهنئة من القلب...

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في الإثنين يوليو 06, 2009 10:08 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
أيوة أنت شكلك جاية تهدي النفوس ما بيني وبين حازم يا بوبس أنا عارف أن البنات اليومين دول بيهدو النفوس جدا جدا جدا وهما شكلهم اللي هيحلو مشكلة فلسطين والعراق هههههههههههههههههههه

أما بالنسبة للبنت اللي بيتكلم عليها حازم هو أنت تعرفيها يا بوبس Laughing ؟؟؟؟
لو تعرفيها سلميلنا عليها وقليلها محدش هنا بيخاف منك ههه

تحياتي
dr_mido

_________________
ليس المهم أن تكون خارقا لكي تتبت وجودك.إكتفي بالمشاركة الحسنة هي التي سوف ترقى بك زهاء العلالي

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا
avatar
dr_mido_20012000
Admin

عدد المساهمات : 3191
تاريخ التسجيل : 11/11/2008
العمر : 26
الموقع : www.svuq.co.cc

http://www.svuq.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عايز تهنئة من القلب...

مُساهمة من طرف bobs_ho في الثلاثاء يوليو 07, 2009 12:21 am

اه ياميدو اعرفها وهى كمان بتسلم عليك وبتقولك احسنلكم تسوبوها فحالها احسن تخليكم تخافوا منها بجد هههههههههههههههههه
وبعدين المثل بيقول اتقى شر من اقترب من الأرض ومتهيألى مفيش اقرب من كده تعملكم ايه تانى عشان تخافوا منها هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
avatar
bobs_ho
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1023
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عايز تهنئة من القلب...

مُساهمة من طرف حازم الأقصر في الثلاثاء يوليو 07, 2009 6:11 pm

هههههههههههههههههههههه صباحوا زي العسل يا ميو هههههههههه لا يا ع انا ولا بسيح لا حاجة ههههههههههههه انا بس بقول الحقيقة دول زي صحابك يا ميدو مفيش حاة تستخبي عليهم هههههههههه بس مش لازم ترد يعني بموضوع التحرير هوه انا يا راجل قلتلك ان انا هناك يعني مش لازم وحده بوحده هههههه Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

وتصدق فعلا يا ميدو كتر خير بسمة شكلها جاية بجد تهدي النفوس دول بنات اليومين دول زي العسل هههههههههههههه ديما بيموتوا في الخير ههههههههههههههه

_________________





شاركوا معنا النجاح مع اول منتدي vb لطلاب جاامعة جنوب الوادي

وانتظروا قريباا اعلانه المنتدي الرسمي لجاامعة جنوب الوادي

www.svuq.co.cc
avatar
حازم الأقصر
ViP
ViP

عدد المساهمات : 2768
تاريخ التسجيل : 30/11/2008
العمر : 27
الموقع : اهنكاتي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عايز تهنئة من القلب...

مُساهمة من طرف حازم الأقصر في الثلاثاء يوليو 07, 2009 6:13 pm

bobs_ho كتب:وبعدين المثل بيقول اتقى شر من اقترب من الأرض

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لا فظيع المثل ده هههههههههههه شكل صحبتك دي زي العسل اه والله ولا اية يا ميدو

_________________





شاركوا معنا النجاح مع اول منتدي vb لطلاب جاامعة جنوب الوادي

وانتظروا قريباا اعلانه المنتدي الرسمي لجاامعة جنوب الوادي

www.svuq.co.cc
avatar
حازم الأقصر
ViP
ViP

عدد المساهمات : 2768
تاريخ التسجيل : 30/11/2008
العمر : 27
الموقع : اهنكاتي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عايز تهنئة من القلب...

مُساهمة من طرف hamada.elalamy في الخميس يوليو 09, 2009 12:51 am

الف الف مبروك يا ميدو وعقبالنا كلنا
avatar
hamada.elalamy
ViP
ViP

عدد المساهمات : 3080
تاريخ التسجيل : 03/02/2009
العمر : 27
الموقع : مدينة القصير . البحر الاحمر

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عايز تهنئة من القلب...

مُساهمة من طرف SUN في الإثنين يوليو 13, 2009 9:22 pm

ميدو الف مبرووووووك النجاح وعقبال 3 سنين ا لفاضلين شد حيلك يا بطل
ربنا معاكم
avatar
SUN
عضو ذهبى
عضو ذهبى

عدد المساهمات : 924
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عايز تهنئة من القلب...

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في الأربعاء يوليو 22, 2009 12:29 pm

شكرا ليكم يا علامي أنت وصن وعقبالكم أنتو كمان إن شاء الله وتعدي السنين اللي بقيالنا في الكليات علي خير إن شاء الله

تحياتي
dr_mido

_________________
ليس المهم أن تكون خارقا لكي تتبت وجودك.إكتفي بالمشاركة الحسنة هي التي سوف ترقى بك زهاء العلالي

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا
avatar
dr_mido_20012000
Admin

عدد المساهمات : 3191
تاريخ التسجيل : 11/11/2008
العمر : 26
الموقع : www.svuq.co.cc

http://www.svuq.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى