تعالـــــــــوا هنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف عاشقة جنات في الخميس يونيو 04, 2009 12:26 pm


جايبالكم صورة

الصورة دي ليها معني

معناها دة عبارة عن مثل انجليزي

واللي حيعرف بتقول اية

يكسب معانا ربع جنية

وادي الصورة




عدل سابقا من قبل عاشقة جنات في الخميس يونيو 04, 2009 1:14 pm عدل 1 مرات

_________________

عاشقة جنات
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1121
تاريخ التسجيل : 02/12/2008
الموقع : www.jannatangels.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف محمد عادل في الخميس يونيو 04, 2009 12:42 pm

هههههههههههههه مش عارف حاجه هو انا بتاع قهاوى ومساطب عشان اعرف امثال

_________________



محمد عادل
ViP
ViP

عدد المساهمات : 6291
تاريخ التسجيل : 12/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف عاشقة جنات في الخميس يونيو 04, 2009 1:01 pm

لو ركزت في الصورة حتعرف هي بتقول اية

قول اي حاجة فهمتها من الصورة

_________________

عاشقة جنات
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1121
تاريخ التسجيل : 02/12/2008
الموقع : www.jannatangels.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الخميس يونيو 04, 2009 2:26 pm

ده واحد دكتور , وكمان شكله دكتور عظام , عشان يشغل العياده بتعاعته , قام جاب شويه حجاره ونحتها على شكل كور ودهنها بحيث انها تبقى زى الكور بالظبط , ورماها فى الشارع , وانتظر النتيجه , فقام زى ما انتى شايفه كل واحد شات الكوره , حصل ايه لرجله ههههههههههههههههه . على رأى المثل الرزق يحب الاذيه ههههههههههه .

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الخميس يونيو 04, 2009 2:27 pm

ايدك على الربع جنيه بقى يا ساندى

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في الخميس يونيو 04, 2009 2:40 pm

أو ممكن يكون رزق الهبل علي المجانين
يعني الدكتور أهبل أن هو فكر في التفكير ده
والناس مجانين إنهم شاتو الكورة هههههههه
لعبة حلوة يا ساندي تسلم أيدك

لو الأجابة صح يبقي إيدك علي الربع جنية

تحياتي
dr_mido

_________________
ليس المهم أن تكون خارقا لكي تتبت وجودك.إكتفي بالمشاركة الحسنة هي التي سوف ترقى بك زهاء العلالي

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا

dr_mido_20012000
Admin

عدد المساهمات : 3191
تاريخ التسجيل : 11/11/2008
العمر : 25
الموقع : www.svuq.co.cc

http://www.svuq.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف عاشقة جنات في الخميس يونيو 04, 2009 2:53 pm

حسين صبرى كتب: ده واحد دكتور , وكمان شكله دكتور عظام , عشان يشغل العياده بتعاعته , قام جاب شويه حجاره ونحتها على شكل كور ودهنها بحيث انها تبقى زى الكور بالظبط , ورماها فى الشارع , وانتظر النتيجه , فقام زى ما انتى شايفه كل واحد شات الكوره , حصل ايه لرجله ههههههههههههههههه . على رأى المثل الرزق يحب الاذيه ههههههههههه .

اية العبقرية دي

دة انا فضلت ساعة افكر معرفتش اوصل لحاجة

وادى الربع جنية يا حسين

ليا ساعة بدور علي فكة ملقيتش غير دة



_________________

عاشقة جنات
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1121
تاريخ التسجيل : 02/12/2008
الموقع : www.jannatangels.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الخميس يونيو 04, 2009 2:58 pm

اى خدعه يا ساندى , احنا دايما فى خدعه اى حد هههههههههههههه

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف عاشقة جنات في الخميس يونيو 04, 2009 3:02 pm

ححاول ان التوبيك دة يبقي دايما

بس بقي يوم السبت ابقي ادورلكم علي صور كدة

بس انت يا حسين متصرفش البرع جنية

علشان لو حليت غلط حاخده منك

_________________

عاشقة جنات
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1121
تاريخ التسجيل : 02/12/2008
الموقع : www.jannatangels.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف محمود الفنان في الخميس يونيو 04, 2009 3:09 pm

هههههههههه منورين يا جدعان عامل ايه يا سحس

_________________


[img]

محمود الفنان
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1041
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
العمر : 28
الموقع : http://ashekmeshary.ahlamontada.net/

http://ashekmeshary.ahlamontada.net/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الخميس يونيو 04, 2009 3:19 pm

محمود الفنان كتب:هههههههههه منورين يا جدعان عامل ايه يا سحس

ازيك يا فنان , فينك يا حوده وليه كده الغيبه الطويله دى

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الخميس يونيو 04, 2009 3:23 pm

عاشقة جنات كتب:ححاول ان التوبيك دة يبقي دايما

بس بقي يوم السبت ابقي ادورلكم علي صور كدة

بس انت يا حسين متصرفش البرع جنية

علشان لو حليت غلط حاخده منك

ايوه قولى كده انك باصه على الربع جنيه اللى غرمتيه هههههههههه

اللى بيروح مش بيرجع

ده دخل المخزن خلاص ههههههه

حسين صبرى
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1374
تاريخ التسجيل : 09/12/2008
العمر : 29
الموقع : قنا _ شارع مصنع المكرونه على طريق مصر \ اسوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف محمود الفنان في الخميس يونيو 04, 2009 5:17 pm

الحمد لله يا صاحبى اهو الامتحانات وخلصت واصبحنا من التخرجين العاطلين
هههههههههههه

_________________


[img]

محمود الفنان
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1041
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
العمر : 28
الموقع : http://ashekmeshary.ahlamontada.net/

http://ashekmeshary.ahlamontada.net/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف محمد عادل في الجمعة يونيو 05, 2009 2:15 am

ههههههههههه جامد ياد يا سحس شديد ولدنا

_________________



محمد عادل
ViP
ViP

عدد المساهمات : 6291
تاريخ التسجيل : 12/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف حازم الأقصر في السبت يونيو 06, 2009 3:19 pm

اية اللعبة التعبانة دي بس اهوه نلملنا ع الاقل حباية فلوس في الاجازة يلا مستنيين الصور

_________________





شاركوا معنا النجاح مع اول منتدي vb لطلاب جاامعة جنوب الوادي

وانتظروا قريباا اعلانه المنتدي الرسمي لجاامعة جنوب الوادي

www.svuq.co.cc

حازم الأقصر
ViP
ViP

عدد المساهمات : 2768
تاريخ التسجيل : 30/11/2008
العمر : 26
الموقع : اهنكاتي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف عاشقة جنات في الأحد يونيو 07, 2009 10:17 am

حازم الأقصر كتب:اية اللعبة التعبانة دي بس اهوه نلملنا ع الاقل حباية فلوس في الاجازة يلا مستنيين الصور

احب افهمك يا حازم بيه ان دي مش لعبة

دى حاجة كدة ضمن التنمية البشرية

لو تعرفها سيادتك يعني

قال لعبه

_________________

عاشقة جنات
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1121
تاريخ التسجيل : 02/12/2008
الموقع : www.jannatangels.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: تعالـــــــــوا هنا

مُساهمة من طرف حازم الأقصر في الجمعة يونيو 12, 2009 8:16 pm

هههههههههه تنمية بشرية اه اسمع عن الحاجات دي ماعلينا بس مش المفروض توضحيلنا اكتر

_________________





شاركوا معنا النجاح مع اول منتدي vb لطلاب جاامعة جنوب الوادي

وانتظروا قريباا اعلانه المنتدي الرسمي لجاامعة جنوب الوادي

www.svuq.co.cc

حازم الأقصر
ViP
ViP

عدد المساهمات : 2768
تاريخ التسجيل : 30/11/2008
العمر : 26
الموقع : اهنكاتي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى