حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في السبت مايو 09, 2009 11:27 am

هكذا يكون حالة البنات ايام الحب .. نعم .. الا تعتقدون ذلك اعزائنا زوار منتدي جامعة جنوب الوادي ؟! تابعوا ..


1) ساعة وهي سرحانة ومش حاسة بنفسها لو تنادي عليها قروون ما تسمعش وتعمل عبيطة وسرحانة ولا حياة لمن تنادي

2) تعبانه وبتحب وتموت بقعده البيت

3) يوم تلاقيها تسمع اغاني عاطفية ويوم اغاني شجن وهيام ويوم اغاني خيانة وغدر

4) وكله لو شافت فلم الحبيب يدافع عن حبيبته او يموت على شانها لو تطلعو بوجهها في مثل هالحظات العاصفة دموعها
تغرق بلد (نفسها روميو اللي بتحبو يعمل زي بطل الفيلم)

5) طول اليوم مهيصة وعطرها ينشم من بعد متر (بعد ما كانت تستحم مرة بالاسبوع).

6) الملابس كلها الوان سماوي وبنفسجي واحمر ....الخ

7) صوتها لو كنت تسمعه قبل ما تحب , تشك بانه الي بيتكلم معك شاب , ولكن بعد ظهور روميو الحبيب (حضرتك) لو تجيب سماعات ما بتسمع الى همسات وكله في سبيل النعومة يهون.


dr_mido

_________________
ليس المهم أن تكون خارقا لكي تتبت وجودك.إكتفي بالمشاركة الحسنة هي التي سوف ترقى بك زهاء العلالي

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا

dr_mido_20012000
Admin

عدد المساهمات : 3191
تاريخ التسجيل : 11/11/2008
العمر : 25
الموقع : www.svuq.co.cc

http://www.svuq.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

مُساهمة من طرف عاشقة جنات في الإثنين مايو 11, 2009 1:31 pm

صوتها لو كنت تسمعه قبل ما تحب , تشك بانه الي بيتكلم معك شاب , ولكن بعد ظهور روميو الحبيب (حضرتك) لو تجيب سماعات ما بتسمع الى همسات وكله في سبيل النعومة يهون.



هههههههههههههه

انت بتقول كدة لية حد عملك حاجة طيب

_________________

عاشقة جنات
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1121
تاريخ التسجيل : 02/12/2008
الموقع : www.jannatangels.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في الإثنين مايو 11, 2009 4:22 pm

ههههههههههههههههه
بس يا ساندي متقلبيش علينا المواجع يا شيخة
ده البنات واقعين علينا بخسارة والله العظيم
نورتي التوبك يا ساندي
تحياتي
dr_mido

_________________
ليس المهم أن تكون خارقا لكي تتبت وجودك.إكتفي بالمشاركة الحسنة هي التي سوف ترقى بك زهاء العلالي

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا

dr_mido_20012000
Admin

عدد المساهمات : 3191
تاريخ التسجيل : 11/11/2008
العمر : 25
الموقع : www.svuq.co.cc

http://www.svuq.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

مُساهمة من طرف عاشقة جنات في الثلاثاء مايو 12, 2009 11:41 am

البنات واقعين عليكم بخسارة

بطلوا تعرفوهم ويمكن تكسبوا

_________________

عاشقة جنات
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1121
تاريخ التسجيل : 02/12/2008
الموقع : www.jannatangels.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

مُساهمة من طرف احمد صقر في الثلاثاء مايو 12, 2009 4:17 pm

صحيح يا معين
البنات دى واقعة بخسارة ابعد احسن وخليك زى معرفش غير امى


No No No No

احمد صقر
عضو متميز
عضو متميز

عدد المساهمات : 225
تاريخ التسجيل : 27/03/2009
العمر : 28

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

مُساهمة من طرف عاشقة جنات في الأربعاء مايو 13, 2009 1:16 pm

اصيل يا احمد

ادي الناس ولا بلاش

_________________

عاشقة جنات
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1121
تاريخ التسجيل : 02/12/2008
الموقع : www.jannatangels.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في الخميس مايو 14, 2009 8:21 am

هههههههههههههههههههههههههههه
أيه يا ساندي أنت شمتانة فينا ولا أيه أيوة البنات واقعين علينا بخسارة
وتبقي تدعيلي يا عم أحمد وأنت قاعد علي الكورنيش كده بليل أن ربنا يهديني وأبقي زيك معرفش غير أمي
تحياتي
dr_mido

_________________
ليس المهم أن تكون خارقا لكي تتبت وجودك.إكتفي بالمشاركة الحسنة هي التي سوف ترقى بك زهاء العلالي

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا

dr_mido_20012000
Admin

عدد المساهمات : 3191
تاريخ التسجيل : 11/11/2008
العمر : 25
الموقع : www.svuq.co.cc

http://www.svuq.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

مُساهمة من طرف GOLDBERG في الخميس مايو 14, 2009 11:24 am

يا اخونا البنات دول بيجبوش غير الهم و المشاكل

قلتهم احسن

GOLDBERG
عضو ذهبى
عضو ذهبى

عدد المساهمات : 751
تاريخ التسجيل : 04/02/2009
العمر : 27

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

مُساهمة من طرف عاشقة جنات في الخميس مايو 14, 2009 1:03 pm

طيب سؤال صريح

وعايزة اجابة صريحة منك يا ميدو

لية شايف ان البنات واقعين بخسارة

_________________

عاشقة جنات
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1121
تاريخ التسجيل : 02/12/2008
الموقع : www.jannatangels.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في الخميس مايو 14, 2009 3:44 pm

عاشقة جنات كتب:طيب سؤال صريح

وعايزة اجابة صريحة منك يا ميدو

لية شايف ان البنات واقعين بخسارة

هههههههههه بما إن السؤال صريح فلازم يكون الجواب صريح وأنا هجاوب عليكي بكل صراحة
بما أن الواحد لما يتعرف علي واحدة في الجامعة زميلة يعني أو من بره الجامعة
فكل شوية هات يا مكالمات معاها في التليفون وبعدين تسمع كلمة حلوة عفوا قد نفذ رصيدكم
دي أول حاجة أن البنات ميخلوش رصيد في تليفونك علي طول ساحبينة أول باول
وكمان لوقبلتها وأنت قاعد علي الكافتريا هتيجي بقي تتلزق فيك وهتطر إنك تجيب حاجة ساقعة علي الأقل
مع أن الواحد نفسة يجيب الحاجة الساقعة دي ويدلقها عليها
وبكده مش هتخلي فلوس في جيبك
دي بعض المقتطفات يا ساندي واللي بيحصل مع معظم الشباب ومنهم أصحابي يعني

وحلوة كلمة محمد حسني وهو بيقول قلتهم أحسن

تحياتي
dr_mido

_________________
ليس المهم أن تكون خارقا لكي تتبت وجودك.إكتفي بالمشاركة الحسنة هي التي سوف ترقى بك زهاء العلالي

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا

dr_mido_20012000
Admin

عدد المساهمات : 3191
تاريخ التسجيل : 11/11/2008
العمر : 25
الموقع : www.svuq.co.cc

http://www.svuq.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

مُساهمة من طرف احمد صقر في الجمعة مايو 15, 2009 12:42 am

بس يا ميدو لو اتكلمنا جد هتلاقي ان الواحد بيحس نفسه وحيد فعلا من غيرهم بالرغم من اصحابه الكتير اللي حوليه
ولا انتى م معايه

احمد صقر
عضو متميز
عضو متميز

عدد المساهمات : 225
تاريخ التسجيل : 27/03/2009
العمر : 28

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

مُساهمة من طرف hamada.elalamy في السبت مايو 16, 2009 12:18 am

الصراحة انا مش معاك يا ميدو البنات دول حلوين خالص بس الاهم هو الصراحة والاخلاص

يعنى انتا بتقول انهم بيخلصو رصيدك طب انتا بتكلمهم فى اية لو انتا بتكلمهم فى حاجة مهمة مش حيهمك الرصيد
وانتا بتقول انهم بيتلصقو فيك علشان تعزمهم طب لية انتا ماواخدهم عليك

اللى عاوز اقوله ان البنت بتتعامل مع الولد على حسب شخصيته مهما كانت البنت دى ايه وصدقنى الحكايه دى انا عارفها كويس خالص

" ملحوظة انا مش بدافع عن البنات علشان انا اتلدعت كتير وكتير خالص برغم ان نيتى حسنة ومش بتاع صرمحة "

hamada.elalamy
ViP
ViP

عدد المساهمات : 3080
تاريخ التسجيل : 03/02/2009
العمر : 26
الموقع : مدينة القصير . البحر الاحمر

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

مُساهمة من طرف عاشقة جنات في السبت مايو 16, 2009 10:47 am

الاول بس قبل ما ارد عليك يا ميدو

لازم احيي حمادة علي كلامة

اما انت يا ميدو فاقولك حاجة

الشباب بيحبوا يتمنظروا

فيعزموا بقي وحاجات من دى

طيب لية الواحد بشخصيته مش بالمنظرة

_________________

عاشقة جنات
ViP
ViP

عدد المساهمات : 1121
تاريخ التسجيل : 02/12/2008
الموقع : www.jannatangels.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حاااااااااااااااااالة البنات في الحب

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في السبت مايو 16, 2009 6:24 pm

أهلا وسهلا بيك يا علامي في التوبك نورت التوبك يا مان
بس حابب أوضحلك شئ بسيط أنت بتقول كل شوية أن أنت أنت أنت ده اللي هو أنا يعني
علي فكرة الحمد لله أنا مبعملش الحاجات دي المواقف دي بتحصل مع جماعة أصحابي وبكون معاهم أحيانا في المواقف دي .....

ثانيا أحب أرد علي كلامك يا ساندي
أن مش كل الشباب واحد وبمعني كده إن مش كلهم بتوع مظاهر
وعلي رأي المثل من بره هالاه هالاه ومن جوه يعلم الله
نورتو التوبك يا أحلي شباب


تحياتي
dr_mido

_________________
ليس المهم أن تكون خارقا لكي تتبت وجودك.إكتفي بالمشاركة الحسنة هي التي سوف ترقى بك زهاء العلالي

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا

dr_mido_20012000
Admin

عدد المساهمات : 3191
تاريخ التسجيل : 11/11/2008
العمر : 25
الموقع : www.svuq.co.cc

http://www.svuq.co.cc

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى