قصــــــــــــــــــــــــــه حبى انا بجد لفتااااه احببتاه بجد اول مره اكتبها ..........

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

قصــــــــــــــــــــــــــه حبى انا بجد لفتااااه احببتاه بجد اول مره اكتبها ..........

مُساهمة من طرف طائر الليل الحزين في الجمعة أبريل 10, 2009 1:31 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
انا اول مره هعرض قصه الحب دى وها انا عشتها بجد وعشت كل لحظه فيها
واتمنى انى اشوف ردكم والى عايز يحكى قصه حبه يقول مش هيخسر حجاه اه كلنا بنتعلم من بعض
الحكايه ان فى يوم كنت واقف مع ماما فى البلكونه وفجاه لقيت عربيه محمله عفش وجايين يسكننم فى العماره الى فى وشنا وهما ضورهم الى فى وش دورنا احنا الاتنين الدور الخامس
بسال ماما بقولها هما دول عرسان جداد قالتلى مش عارفه والله هما بيوضبم فى الشقه من زمان ومظبطنها كانهم عرسان جداد ومش عارفين ايه الاخبار استنى لسه الايام جايه هنعرف فى ايه ومين دول
المهم انا روحت الجامعه وجيت وعدى الوقت بسرعه جه الليل علينا المهم انا واقف فى البلكونه ومام جات ورايا بتقولى شوفت الناس الى جايين يسكنم هنا مش عرسان جداد دول عادى جدا ناس ومعاهم بنتين جمال موووووووت وناس محترمين جدا وشكلهم هيطولم هنا وهيقعدم معانا فتره
سالتها ان كانت اتعرفت عليهم قالت لا بصراحه دى الجاره الى قصادنا جرانهم ياعنى الى ساكنين عارفين ماما كويس فبيقوللها ان فى ناس جايين يسكنم وهما فعلا سننم بس علشان التعب وتوضيب البيت محدش ظهر منهم
اليوم ده ولا الى بعده كمان
وبعد يومين مام كانت فى البلكونه وكانت ام البنات موجوده بدره ومعاها بنتها الكبيره اسمها مروه
وهما كان عندهم ستاره فى البلكونه زيينا المهم امها بتسلم على ماما وبتتعرف عليها وكدا بتشوف ايه اخبارها لان العيد الكبير كان جاى بتقولها كل سنه وانتى طيبه كان مجال لفتح كلام بس انا كنت مشغول فى الجهاز ومش مركز معاهم خالص بس يا دوب سامع طراطيش كلام الحظ
ان النت فصل فى الوقت ده قولت خلاص اطلع كنت لابس الفنله الكت لان الجو كان حر لاننا فى العصيد طبعا
المهم اول ما طلعت يا دوب لمحت بنتها وهيا اول ما شفتنى دخلت جوا جرى اول ما شوفتها مصدققتش بنت بالجمال ده بجد بنت تحفه فنيه سبحان الله عيون ايه وشعر ايه وجمال ايه انا مكنتش مصدق قعت سرحان فى جمالها برغم انى ملمحتهاش من لحظه بس من جملها اتنحتت صورتها فى زاكرتى
وسلمت على مامتها وكدا وتدور الايام واعرف ان امسها مروه من امى وفى يوم اتعزمنا على الغدا عندهم انا واهلى عندهم العلاقات اتوطدت جدا ابوا وابوها وكدا وامى وامى بس لغايه دلوقتى مكلمتهاش وكنت كل ما اشوفها فى البلوكنه اطلع جرى ال بزاكر وفى ايدى الكتاب وانا ببص عليا الاول كانت لما تشوفتى تخش جوا بعد كدا ابتتدت تستلطفنى شويه شويه وكل شويه تستنى شويه مش كتير وتخش وبعد ايام ابتديت ابتسملها وبتبسملى بقيت ازاكر فى البلكونه طلعت الطربيظه الصغيره برا هههههههههههه
وهيا كمان ابتدت تزاكر فى البلكونه كل شويه ال بتتمشى بالكتاب وتقف شويه
وفى يوم من الايام خرجنا مع بعض انا وماما وامها وهيا تعبت فى الطرق قولتها خلاص هشيللك يا مروه بجد بنت عسل بعد شويه كنت بروح اوديها الحضانه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اخوكم طائر

طائر الليل الحزين
عضو نشيط
عضو نشيط

رد: قصــــــــــــــــــــــــــه حبى انا بجد لفتااااه احببتاه بجد اول مره اكتبها ..........

مُساهمة من طرف طائر الليل الحزين في الجمعة أبريل 10, 2009 1:39 pm

مستنى الردووووووووووووووووووووود

طائر الليل الحزين
عضو نشيط
عضو نشيط

رد: قصــــــــــــــــــــــــــه حبى انا بجد لفتااااه احببتاه بجد اول مره اكتبها ..........

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الجمعة أبريل 10, 2009 2:02 pm

هههههههههههههههههه , القصه حلوه , بس مكانها فى قسم الضحك والطرائف مش هنا يا نجم , لذلك سوف يتم نقل الموضوع لقسم الطرائف والضحك . وده طبعا اكيد بعد اذنك يا صاحب الموضوع

حسين صبرى
ViP
ViP

مُساهمة من طرف طائر الليل الحزين في الجمعة أبريل 10, 2009 2:05 pm

اوووووووووك يا غالى اسف ع الغلط وشكرا ع مرورك

طائر الليل الحزين
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمة من طرف حسين صبرى في الجمعة أبريل 10, 2009 2:08 pm

ولا يهمك يا برنس

حسين صبرى
ViP
ViP

مُساهمة من طرف dr_mido_20012000 في الجمعة أبريل 10, 2009 2:23 pm

هههههههههه نايس قصة يا مان
تحياتي
dr_mido

www.shabab4adab.yoo7.com
أدخل وشارك معانا النجاح في منتدي شباب كلية أداب بقنا

dr_mido_20012000
Admin

http://www.svuq.co.cc

مُساهمة من طرف فاطمه في الجمعة أبريل 10, 2009 2:59 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه

بجد موضوع جميل شكرا ليك يا طائر الليل الحزين

فاطمه
ViP
ViP

مُساهمة من طرف محمد عادل في السبت أبريل 11, 2009 2:08 am

قصة جامدة يا طائر وهايل يا سحس على الانتباه وتحويل الموضوع

محمد عادل
ViP
ViP

مُساهمة من طرف طائر الليل الحزين في السبت أبريل 11, 2009 9:12 am

شكرااااااااااا اوى لكل ال رد ع موضوعى وعجبه

طائر الليل الحزين
عضو نشيط
عضو نشيط

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة

- مواضيع مماثلة